نحوه کسب درآمد از سایت fiverr

با توجه به تفاوت قیمت دلار و ریال، کسب درآمد دلاری برای خیلی افراد در جامعه ایران جذاب شده است. یکی از این راهها کسب درآمد دلاری از سایت fiverr است. البته خیلی از افراد اسم سایت فایور را که می‌شنوند به یاد درآمد 5 دلاری می افتند. دلیل این موضوع این است که خدمات فایور در ابتدای کار 5 دلار بود.

اما این طرح کاملا برطرف شده و فریلنسرها با مبالغ متفاوتی در این سایت مشغول به کار هستند. خیلی از فریلنسرها درآمدی بالای هزار دلار داشتند، فایور انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال پول بیشتری هستند.اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال کار فریلنسری هستید یا قصد دارید شغل دومی داشته باشید، این سایت انتخاب مناسبی است.

با عضویت در این سایت علاوه بر این که نیاز به حضور در محل کار را ندارید، میتوانید در سفر یا هر جایی که دوست دارید باشید، کسب درآمد دلاری داشته باشید.
تا اخر مطلب با ما همراه باشید تا بدانید سایت fiverr چیست و نحوه کسب درآمد از fiverr چگونه است. ما در اینجا نقد درآمد از سایت fiverr هم به شما کاملا توضیح خواهیم داد.

معرفی سایت فایور

قبل از این که نحوه کسب درآمد دلاری fiverr و راه های نقد درآمد آن را بررسی کنیم. قصد داریم ابتدا این سایت را به شما معرفی کنیم که سایت فایور چیست؟ فایور سایتی است که ارتباط بین کارفرما و فرد متخصص را مهیا کرده است. فریلنسرها رزومه خود را بر اساس تخصص در این سایت قرار می دهند و برای هر تخصص هم مبلغی تعیین می کنند.

کارفرما بر اساس نیروی متخصص لازمه، روزمه اشخاص و قیمت ها را بررسی می کند و بر اساس هزینه ای که برای پروژه خود در نظر گرفته از بین فریلنسرها انتخاب می کند. بعد از این که سفارش توسط فریلنسر انجام شد، مبلغی از هزینه بابت کارمزد کسر می شود و مابقی مبلغ به روش های گوناگون فریلنسر پرداخت می شود.

convert-perfect-money-to-rials

انتخاب تخصص در fiverr

اولین مسئله ای که فریلنسرها برای کسب درآمد از سایت fiverr با آن روبرو هستند، انتخاب بهترین حوزه برای فعالیت است. خیلی از فریلنسرها نمی دانند پرطرفدارترین و محبوب ترین تخصص در سایت فایور کدام است. البته در جریان باشید که هر بخش از تخصص ها کلی زیر مجموعه دارد.مثلا در قسمت ترجمه زیر مجموعه های چون فارسی به اسپانیایی، انگلیسی به فارسی، اسپانیایی به فارسی و مواردی از این قبیل که هر کدام متقاضی مربوط به خود را دارد.

در بخش ترجمه هر قسمت می تواند به هزاران زیر شاخه تبدیل شود.
البته شما برای فعالیت در هر حوزه باید هزینه مشخص شده همان حوزه را پرداخت کنید. بنابراین انتخاب دقیق در حوزه پر متقاضی تاثیر بسزایی در موفقیت شما دارد. اگر قصد کسب درآمد در سایت fiverr را دارید اما نمی دانید که پرطرفدارترین شغل های سایت فایور کدامند. ما اینجاییم که 5 مورد از پردرآمدترین شغل های فایور را به شما معرفی کنیم.

معرفی 5 شغل پر درآمد فایور

طراحی سایت

به ازای هر gig میزان درآمد : 100 تا 2000 دلار برای هر gig.
یکی از حوزه پرطرفدار و جذاب برای کسب درآمد دلاری فایور، حوزه طراحی وب سایت است. بسیاری از کارفرمایان، برای ساخت وب سایت یا تغییر بر روی وب سایت خود به این تخصص احتیاج دارند.شاید مبالغ کمتری هم به متخصصین پیشنهاد شود اما با توجه به حسن انجام کار پیشنهاد بهتری به متخصصان داده می شود.هر شخص متخصص می تواند با قرار دادن رزومه خود در سایت فایور و بیان کامل جزییات پیرامون همان تخصص، نظر بسیاری از کارفرمایان را به خود جلب کند.

کارفرمایان هزینه بالاتری را در مقایسه با ترجمه، برای طراحی سایت در نظر می گیرند. طراحی سایت در مقایسه با ترجمه ، درآمد بالاتری است. به همین دلیل باعث شده تا نظر بسیاری از فریلنسر ها را به خود جلب کند. شما برای دریافت درآمد دلاری خود نیاز افتتاح حساب پی پال دارید. اگرحساب پی پال ندارید کافی است که برای افتتاح حساب به سایت مگاکیف مراجعه کنید.

ترجمه

به ازای هر gig میزان درآمد : 100 تا 1000 دلار برای هر gig
روزانه تعدادی زیادی از افراد برای برون سپاری پروژه خود به این سایت مراجعه می کنند. به همین خاطر ترجمه یکی از بهترین راه کسب درآمد از سایت fiverr است. هر شخص با تخصصی که در دیگر زبان ها دارد با مشخص کردن قیمت مورد نظر خود می تواند نظر کارفرما را به خود جلب کند و کسب درآمد دلاری داشته باشد.
معمولا شروع قیمت از 5 دلار می باشد البته مبالغ بالاتر هم دارد. مثلا اگر شخصی در زمینه تدریس زبان خاصی مهارت دارد، می تواند به عنوان یک مدرس در سایت فایور مشغول به کار شود.

طراحی گرافیک

به ازای هر gig میزان درآمد : 10 تا 1000 دلار برای هر gig
یکی از حوزه ای که پیشنهادات برای آن بسیار زیاد است طراحی گرافیک است. به همین خاطر نظر بسیاری از طراحان گرافیکی را به خود جلب کرده است. در حوزه گرافیکی تنوع کاری بسیار بالا است. اما اگر شما مهارت و دانش در کارهایی از قبیل، طراحی عکس، ادیت عکس، طراحی بنر و … دارید . سایت fiverr گزینه مناسبی برای شما جهت کسب درآمد دلاری است.

convert-perfect-money-to-rials

تولید محتوا

به ازای هر gig میزان درآمد : 50 تا 2000 دلار برای هر gig
تولید محتوا یکی از پرتقاضاترین حوزه برای کسب درآمد از سایت fiverr است. اگر در نوشتن مهارت دارید شما می توانید به عنوان یک متخصص در این حوزه فعالیت کنید. پیشنهادات بسیاری برای تولید محتوا وجود دارد. درآمد در این حوزه و پرمتقاضی بودن برای تولید محتوا باعث شده که بسیاری از متخصصان ترجمه به جای حوزه ترجمه در این حوزه فعالیت کنند.

بازاریابی ویدئویی

به ازای هر gig میزان درآمد : 100 تا 2000 دلار برای هر gig
یکی دیگر از حوزه های کسب درآمد از سایت fiverr بازاریابی ویدئو است. اگر شما تخصص در ساخت کلیپ ویدئویی دارید، سایت فایور گزینه بسیار مناسبی برای شما جهت کسب درآمد دلاری است.

مورد دیگر این که شما می توانید انیمیشن های کوتاه و فیلم های آموزشی بسازید که برای آن خریداران زیادی است و از این طریق کسب درآمد کنید. تقاضا نسبت به سال های گذشته در این حوزه به طرز چشمگیری بالا رفته است.
بنابراین در هر رشته ای که تخصص داشته باشید، سایت fiverr این فرصت را به شما می دهد که مهارت و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از این طریق درآمد دلاری کسب کنید.

مراحل پیدا کردن کار با توجه به تخصص شما در سایت فایور خیلی ساده است اما اول باید دو طرف معامله در fiverr را بشناسید:

فروشنده یا Seller

اگر شما یک فریلنسر هستید و جویای کار بر اساس تخصص خود برای کسب درآمد دلاری هستید. شما در سایت فایور  “فروشنده” هستید. زیرا تنها یک فروشنده می تواند بر اساس خدماتی که ارائه می دهد بر روی کار خود ارزش گذاری می کند. اینکه شما بتوانید در فایور شغلی داشته باشید وابسته به میزان تجربه شما در صنعت و البته در فایور است.

convert-perfect-money-to-rials

خریدار یا Buyer

اگر شما در سایت فایور به جستجوی نیروی متخصصی هستید که پروژه شما رو انجام دهد شما یک Buyer یا خریدار هستید. خریدار می تواند یک کمپانی یا شخص باشد. در سایت فایور خریداران، فروشندگان را با توجه به رزومه ی آنها استخدام می کنند تا آنها در تکمیل پروژه یاری کنند وظایف محوله را انجام دهند.

مراحل شروع کار در سایت فایور

ساخت اکانت

اولین قدم برای کسب درآمد دلاری در سایت فایور ساخت اکانت است. شما به عنوان یوزر در سایت فایور اکانت می سازید. وقتی که اطلاعات لازمه را تکمیل کرید، یک ایمیل تایید به شما ارسال می شود. شما باید ایمیل را باز کنید و روی لینک تاییدیه ایمیل کلیک کنید. بعد از تایید ایمیل، شما با اکانت خود می توانید شروع به کار کنید.

تکمیل کردن حساب به عنوان seller

در این قسمت باید یک رزومه از کارهایی که انجام داده اید را ذکر کنید. مهم ترین قسمت تکمیل رزومه است زیرا برای کاربران این قسمت مهم است. در اینجا مهارت شما به دیگران نمایش داده می شود و بر اساس رزومه شما کار به شما سپرده می شود.

ایجاد Gid

بعد از تکمیل پروفایل خود باید یک gig بسازید و برای خریداران به نمایش بگذارید. gig به این صورت است که شما شرایط و مبلغ خود را بر اساس خدماتی که انجام می دهید بیان می کنید. خریدار بعد از دیدن رزومه شما، gig را بررسی می کند که آیا هزینه مناسب پروژه اش است یا خیر؟

ارسال درخواست به خریداران

در بعضی مواقع خریداران، خدمات هایی که در جست و جوی آن هستند را پیدا می کنند و به فروشنده ارسال می کنند. شما میتوانید این درخواست ها را بررسی کنید و نتیجه را به خریدار ارسال کنید

کلام پایانی

شما با خواندن این مقاله با کسب درامد از fiverr که یکی از محبوبترین سایت های فریلنسری است آشنا شدید اگر استعداد یا تجربه ای خاص در مهارت بازی کردن را دارا هستید هرچه زودتر به اقدام ساخت اکانت برای کسب درآمد دلاری اقدام کنید. در هر صورت هرچه سریع تر به شروع در این سایت بپردازید و نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؟

1.هزینه فعالیت هر حوزه چقدر است؟

شما برای فعالیت در هر حوزه باید هزینه مشخص شده همان حوزه را پرداخت کنید. همچنین انتخاب دقیق در حوزه پر متقاضی تاثیر بسزایی در موفقیت شما دارد.

2.فریلنسرها رزومه خود را بر چه اساسی در سایت قرار می دهند؟

فریلنسرها رزومه خود را بر اساس تخصص در این سایت قرار می دهند و برای هر تخصص هم مبلغی تعیین می کنند.

3.در این زمینه کاری چه تعداد فریلنسر دیگر در Fiverr فعالیت می‌کنند؟

تعداد فریلنسر ها بستگی به حوزه فعالیت آنها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مرتبط

پشتیبانی 24 ساعته برترپرداخت!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است،