در دنیای پیشرفته امروز بیشتر شرکت ها، به صورت آنلاین فعالیت خود را انجام می دهند. برای فعالیت آنلاین اولین قدم طراحی وب سایت است. که برای داشتن وب سایت ما به هاست و دامنه نیاز داریم. با رشد روز افزون شرکت، نیاز شرکت هم افزایش پیدا می کند. در این مورد ما نیاز به خرید سرور مجازی یا vps داریم.

معمولا افراد جهت خرید سرور مجاری، هاست به بهترین سایت خرید سرور مجازی خارجی مراجعه می کنند. اما خرید دامنه، هاست و سایت خارجی نیازمند پرداخت ارزی است که خیلی افراد دسترسی ندارند. اما نگران این موضوع نباشید. مگاکیف با استفاده از پرداخت های بین المللی، خرید از سایت های خارجی را برای شما به راحتی انجام می دهد.
اگر شما هم به دنبال بهترین سایت خرید سرور مجازی برای کسب و کار آنلاین خود هستید تا انتهای این مطلب با مگاکیف همراه باشید تا به شما در انتخاب سرور کمک کنیم.

سرور مجازی یا vps چیست؟

قبل از آنکه بهترین سایت خرید سرور مجازی را به شما معرفی کنیم. اول باید بدانید سرور مجازی چیست؟
سرور مجازی یا VPS قسمتی از یک سرور اختصاصی فیزیکی است. این سرور اختصاصی چند بخش تقسیم می‌شود که هر کدام از این بخش ها برای کار خاصی هستند. به دلیل تقسیم شدن منبع های سرور اختصاصی، خرید سرور مجازی نسبت به خرید سرور اختصاصی هزینه بسیار کمتری دارد.

ارائه دهندگان vps برای افزایش سرعت سایت شما معمولا بیشترین منابع را در اختیار شما قرار می دهند. زیرا میزان دسترسی شما به منابع بر روی سرعت سایت و قیمت سرور تاثیر می گذارد.
مهم ترین ویژگی استفاده از سرور مجازی، گسترش سایت شما بر اساس ترافیک مورد نیاز است. شاید شما در مقطعی از زمان ترافیک زیادی داشته باشید.
به دلیل تعداد بالای سایت های خرید vps، انتخاب بهترین سرور برای شما کمی مشکل هست. ما در اینجا بهترین سایت های خرید vps را به شما معرفی می کنیم که براساس نیاز خود انتخاب کنید.

Kamatera VPS

یکی از بهترین سایت خرید سرور مجازی یا vps خارجی Kamatera است. این سایت با استفاده از این هاست امکان ذخیره نامحدود را دارید که علاوه بر این موضوع می توانید در مواقع مورد نیاز سرورهای جدید اضافه کنید.
همچنین در هر زمان خاموش و روشن کنید و دیتابیس جدید اضافه کنید و در چند دقیقه تعداد سرورهای خود را زیاد کنید. ویژگی های این سرور مناسب استارتاپ هایی است که رو به رشد هستند و نیاز به افزایش قدرت وب سایت خود را دارند.

Delete-PayPal-account-cover

از مزایای این سرور شبکه پشتیبانی فنی 24 ساعته در 7 روز هفته در تمام نقاط جهان را دارد و چندین دیتاسنتر در خاورمیانه، آسیا،اروپا و آمریکای شمالی دارد. شروع قیمت این سایت از ماهی 4 دلار است که بسیار به صرفه است که دوره آزمایشی رایگان 30 روزه را دارد. دارای یکی از قدرتمندترین سخت افزارها حاوی ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۰۴ مرکز پردازنده به ازای هر سرور است.

Bluehost VPS

سایت Bluehost یکی از بهترین سایت خرید سرور مجازی است. این سایت مناسب افرادی است که با هاستینگ سرور مجازی شخصی شناختی ندارد یا کلا هیچ آشنایی با مبحث هاست ندارند.

وب‌سایت Bluehost علاوه بر اینکه پایگاه دانش گسترده‌ای دارد که به شما امکان یادگیری کامل درباره هاستینگ VPS را می‌دهد، بلکه دارای تیم پشتیبانی فوق العاده قوی است که شما می توانید 24 ساعته از طریق ایمیل، چت زنده و تلفن به صورت در هفت روز هفته می توانید با آنها در ارتباط باشید. آنها پاسخگوی تمام مشکلات شما هستند.

این سایت امکان مدیریت چند سرور را دارد یعنی هر موقع که شما بخواهید می توانید فضای بیشتری به طرح مورد نظر خود اضافه کنید. این سایت مناسب وب سایت هایی است که نیاز به تغییر سایز در کمترین زمان ممکن را دارند.
Bluehost چندین طرح دارد و هیچ هزینه پنهانی ندارد و حتی به شما یک نام دامنه رایگان می دهد. به راحتی با استفاده از خدمات ارزی مگاکیف می توانید طرح های مختلفی بلو هاست را داشته باشید. طرح های بلوهاست:

نام طرحشروع قیمت در ماهپهنای باندCPUSSDRAM
طرح VPS استاندارداز ۱۸.۹۹ دلار ۱ ترابایتدو هسته ای۳۰ گیگابایت۲ گیگابایت
طرح VPS پیشرفتهاز ۲۹.۹۹ دلار ۲ ترابایتدو هسته ای۶۰ گیگابایت۴ گیگابایت 
طرح VPS جامعاز ۵۹.۹۹ دلار ۳ ترابایتچهار هسته ای۱۲۰ گیگابایت۸ گیگابایت

اگر اولین باری است که می خواهید از VPS استفاده کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب طرح پیشرفته است، که تنها با پرداخت 10 دلار بیشتر، از دو برابر امکاناتی بیشتر از روش استاندارد بهره مند می شوید. تمامی این طرح‌ها ضمانت ۳۰ روزه بازگشت وجه را دارند.

Liquidweb VPS

Liquidweb از بهترین سایت خرید سرور مجازی دنیا است، که جایگاه سوم از لیست بهترین سایت‌های خرید وی پی اس را به خود اختصاص داده است. تمام طرح های VPS سایت به طور کامل مدیریت شده است.یعنی اینکه تمام شبکه و سخت افزارهای شما زیر نظر مدیریت سایت قرار می گیرد.

هر کدام از سرورهای شخصی این سایت دارای 10 ترابایت پهنای باند هستند. تا به الان بیشترین پهنای باند موجود است. بر خلاف تمام ارائه دهندگان سرویس های هاست، هیچ نام برای طرح های خود انتخاب نکرده است.بنابراین شما مبلغ را براساس منابعی که دریافت می کنید پرداخت می کنید.

Delete-PayPal-account-cover

تمام طرح‌های VPS این سایت کاملا مدیریت‌شده هستند. یعنی سخت‌افزار و شبکه شما تحت مدیریت سایت قرار دارد. ادمین‌های سایت تمام به‌روزرسانی‌های امنیتی را انجام داده و از سیستم عامل‌ها و تمام نرم‌افزارها پشتیبانی می‌کند.
۲ گیگابایت رم : ۳۰ دلار در ماه
۴ گیگابایت رم : ۵۵ دلار در ماه
۸ گیگابایت رم : ۱۰۹ دلار در ماه
این مبلغ ها ذکر شده برای قراردادهای سالانه است اما زمانی که قصد پرداخت ماهانه را دارید، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

Scala Hosting VPS

Scala Hosting یکی از بهترین سایت برای خرید سرور مجازی است. شما می توانید سرور های VPS خود را برای مشخصاتی که سایت شما لازم دارد تغییر دهید. به این صورت که شما در زمان سفارش سرور تنظیماتی که برای سایت شما نیاز است را وارد می کنید و Scala قیمت اشتراک ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه به شما را نمایش می‌دهد.

البته این شرکت طرح‌های مدیریت شده VPS به صورت دوساله و سه ساله هم دارند.فرض کنید در سایت شما افراد می توانند ویدیو و عکس های خود را به نمایش بگذارند. این افراد تعداد کمی هستند اما همیشه فعال هستند. به همین خاطر نگرانی از ترافیک سایت ندارید.

اما زمانی که چند نفر همزمان در حال بارگذاری ویدیو باشند ممکن است سایت روان کار نکند. بنابراین شما باید به فکر افزایش فضای ذخیره برای محتوای ویدیویی باشید. به راحتی با استفاده از خرید وی پی اس این شرکت مشکل شما حل می شود. زیرا منابع قابل تغییر بر اساس نیاز مشتری است. 24 افزونه کاربردی دارد.

 

HostGator VPS

وب‌سایت HostGator به دلیل قیمت‌های فوق‌العاده‌ای که دارند یکی از بهترین سایت خرید سایت سرور مجازی است، طرفداران زیادی دارد. تنها عاملی که باعث شده برای کاربران خاص باشد، خدمات پشتیبانی عالی از مشتریان است. تیم پشتیبانی این سایت به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته از طریق ایمیل، تلفن و چت قابل دسترسی هستند.

 مورد دیگر این که اگر قصد جابجایی از هاست فعلی خود به هاست این شرکت را داشته باشید، انتقال تمام محتوا های شما به صورت کاملا رایگان انجام می شود. البته فقط تا 30 روز بعد از ثبت نام برای انتقال محتوا فرصت دارید. در صورتی که اگر از هاست های دیگر استفاده کنید هزینه ای بابت انتقال محتوا از شما گرفته می شود. برای خرید از سایت hostgator به سایت ما مراجعه کنید.

 

نام طرحشروع قیمت در ماهCPUفضای دیسکRAMپهنای باند
طرح Snappy 2000از 19.95 دلاردو هسته ای120 گیگابایت2 گیگابایت1.5 ترابایت
طرح Snappy 4000از 29.95 دلاردو هسته ای165 گیگابایت4 گیگابایت2 ترابایت
طرح Snappy 8000از 39.95 دلارچهار هسته ای240 گیگابایت8 گیگابایت3 ترابایت

این طرح ها با این که ارزان نیستند اما مقرون به صرفه هستند. HostGator شبکه امنیت لایه‌ای بالایی دارد که محافظت منابع را به راحتی امکان‌پذیر می‌ کند. هدف این طرح های ذکر شده، مدیران وب هستند که کنترل فوق العاده ای بر روی هاست برنامه نویسان دارند.

در کل اگر قصد کنترل بیشتری روی قسمت های فنی وب‌سایت خود دارید. این هاست برای شما گزینه ی مناسبی است، برای این که خدمات ذخیره ابری هم ارائه می‌دهند. 

کلام پایانی

لطفا قبل از خرید سرور مجازی، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و نظرات سایر کاربران را بخوانید. همچنین مهم است که نیازهای خود را به دقت در نظر بگیرید تا بتوانید سروری را انتخاب کنید که برای شما مناسب و کاربردی باشد. همچنین مهم است که نیازها و بودجه خود را بسنجید و سایتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با آنها مطابقت داشته باشد. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

سوالات متداول؟

1.چه عواملی را باید در نظر گرفت تا بهترین سایت خرید سرور مجازی را انتخاب کرد؟

انتخاب بهترین سایت خرید سرور مجازی به نیازها و بودجه شما بستگی دارد اما باید عواملی مثل (مکان سرور، سیستم عامل، قیمت، منابع،ویژگی) را در نظر بگیرید.

2.نکات مهمی که باید قبل از خرید سرور مجازی به آنها توجه کرد؟

  • آپ تایم: مطمئن شوید که ارائه دهنده ها آپ تایم بالایی را ارائه می دهد.
  • پهنای باند: مطمئن شوید که ارائه دهنده ها پهنای باند کافی را برای نیازهای شما ارائه می دهد.
  • ویژگی های اضافی: برخی از ارائه دهندگان ویژگی های اضافی مانند پشتیبان گیری، نظارت سرور و مدیریت سرور را ارائه می دهند.

3. سرور مجازی چیست؟

به صورت خلاصه سرور مجازی (VPS) نوعی میزبانی وب است که در آن به جای استفاده از یک سرور فیزیکی کامل، منابع یک سرور فیزیکی را با کاربران دیگر به اشتراک می گذارید. این کار به این معنی است که شما فضای ذخیره سازی، قدرت پردازش و پهنای باند خود را دارید، اما مجبور نیستید هزینه کل سرور را بپردازید.

4 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مرتبط

پشتیبانی 24 ساعته برترپرداخت!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است،