خرید از سایت OVH  امروزه طزفداران زیادی دارد. زیرا شرکت ها به دنبال ارائه محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین هستند. برای یک وب سایت آنلاین قطعا یک سرویس میزبانی وب سایت نیاز دارید. مدیریت سرویس میزبانی علاوه بر این که هر شخصی توانایی انجام آن را ندارد، به مدت زمان زیادی هم احتیاج دارد.

به همین دلیل بسیاری از مدیران اقدام به استفاده از خدمات مدیریتی سرور یا هاست می کنند. اگر شما به این موارد آشنا نیستید ولی قصد استفاده دارید. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید که سایت OVH و خدمات آن را به شما معرفی کنیم.

سایت OVH چیست؟

سایت OVH، یکی از بزرگترین شرکت ها در کشور لیل فرانسه از سال 1999 که موسس آن Octave Klaba است. این شرکت در سال 2006 اقدام به پیشرفت خدمات خود علاوه بر فرانسه درمابقی اروپا کرد و اولین پایگاه خود را در کشور اسپانیا، لهستان و سنگال افتتاح کرد.
از جمله خدمات خرید از سایت OVH ارائه انواع سرور اختصاصی به مشتریان، ثبت نام دامنه، میزبانی وب و سرویس تماس های تلفن اینترنتی یا همان VOIP است.

امروزه سایت او وی اچ، در کشورهای مختلف جهان شعبه های بسیاری دارد. این کمپانی بزرگترین ارائه دهنده خدمات ابری در کشور اروپا است که توانسته اعتماد و رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

برنامه های میزبانی OVH

شرکت OVH انواع مختلف برنامه های میزبانی وب را ارائه می دهد، هدف این شرکت برطرف کردن نیاز کاربرانی که صاحب مشاغل اینترنتی و وب سایت هستند. با وجود این که شرکت OVH یک شرکت بین المللی در دنیا است، اما بعضی از خدمات این شرکت در همه مناطق قابل دسترس کاربران نیست.در سال اول خرید از سایت OVH یک دامنه رایگان به شما تعلق می گیرد.

سایت او وی اچ با وجود وب‌ سایت عمومی OVH (نه مخصوص منطقه)، برای میزبانی پروژه های وب خود تحت عنوان میزبانی وب OVH، سه راه اصلی مطرح می کند که شامل سرورهای اختصاصی، فضای ابری اختصاصی و VPS است.

کاربردی ترین خدمات شرکت OVH

سرورهای اختصاصی

اگر شما برای شرکت و کسب و کار خودتان نیاز به قدرت بیشتری دارید یا احتیاج به سرویس های ابری مختلف و میزبانی سرور دارید، سایت OVH چندین نمونه سرور اختصاصی مختلف را به شما ارائه می دهد که بر اساس اندازه پهنای باند و سرعت تقسیم بندی می شود. از مزایای خرید از سایت OVH انتخاب دقیق سرور مورد نیاز و صرفه جویی در هزینه برای کسب و کار شما است. پرداخت تمامی خدمات این شرکت از طریق پرداخت با پی پال انجام می شود.

convert-perfect-money-to-rials

شرکت OVH از بهترین مراکز برای پشتیبانی و نگهداری از سرور اختصاصی شرکت ها است. زیرا این شرکت دارای امکانات سخت افزاری ، نرم افزاری و از لحاظ امنیتی بالا و به روز است. سایت او وی اچ برای جلب رضایت مشتریان هزینه ای سنگینی کرده است.

فضای ابری اختصاصی

فضای ابری در سایت OVH مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. در دنیای امروز خیلی از مشاغل در حال تبدیل سرورهای محلی و برنامه‌های مورد نیاز و کاربردی خود به سرویس‌های ابری هستند. به دلیل این که می‌توانند در هر جا که لازم است به آن دسترسی داشته باشند. اگر شما قصد دارید این کار را انجام دهید، حتما سرویسی پیدا کنید که خدمات ابری مطمئن و ایمنی به شما ارائه دهد.

سرور مجازی یا VPS سروری است که دسترسی فیزیکی مثل سرور اختصاصی به آن ندارید اما مشخصات یک سرور فیزیکی را دارد. سخت افزار این سرور توسط نرم افزار مخصوص به خودش مشخص می شود. در سرور مجازی به دلیل دسترسی به اطلاعات اضافی و سخت افزار قوی نسبت به سرور اختصاصی از کارایی بالاتری برخوردار است.

اشتراک فضای سرور

او وی اچ به علت مجموعه ای از امکانات پیشرفته چون سوئیچ ها، سرورها، کنترل کننده درجه رطوبت، جلوگیری از حریق و امنیت اطلاعاتی فوق العاده، شرایطی مناسب و امن برای کاربران خود به وجود آورده است.

میزبانی VPS

سایت OVH تعداد زیادی برنامه میزبانی VPS را به کاربران ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد کنترل از وب را می دهد. کاربران به هر روشی که نیاز دارید می توانند با استفاده از خدمات این میزبانی کنترل دقیقی بر بخش های خود از سرور بدون دخالت سایت OVH داشته باشند.

سرورهای OVH

اگرشما به میزبانی قویی احتیاج دارید سرور OVH مجموعه ای از سرور های اختصاصی را برای شما فراهم می کند. چند مورد از محدوده سرور اختصاصی :
• سرورهای پیشرفته برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال سرور مناسب با نیاز خودشان هستند
• زیرساخت سرورهای اختصاصی فرانسه دارای ایمنی بالا و پردازنده های بسیار قوی
• سرورهای اختصاصی فرانسه مخصوص ذخیره سازی برای پشتیبان گیری
• سرورهای اختصاصی HG مخصوص حجم داده های خیلی بزرگ و قابل تنظیم مخصوص محیط های تولیدی
• سرورهای اختصاصی فرانسه بازی مخصوص بازی آنلاین

خرید از سایت OVH
زیرساخت های مراکز داده و شبکه
سایت OVH دارای 27 مرکز داده است که در سراسر دنیا از مراکز داده مثل کانادا، پاریس، سنگاپور، لندن و استرالیا پشتیبانی می کند. سایت او وی اچ به جای اجاره کردن تجهیزات از مابقی شرکت ها، از مراکز داده خود نگهداری می کند. این شرکت سریع‌ترین سرعت‌ موجود در تجارت را به کاربران ارائه می دهد. این سایت به مشتریان بزرگتر خود که به پهنای باند وسیع تری احتیاج دارند 1 تا 40 ثانیه گیگابایت را اختصاص می دهد.

پشتیبانی و خدمات مشتری

سایت OVH پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دارد. این سایت چهارچوبی را برای مشتری طراحی کرده است تا هر موردی را که کاربر احتیاج دارد خود پیکربندی کند. به همین خاطر راه حلی برای تازه واردان حوزه فناوری اطلاعات ارائه نشده است.
مشتریان به خدمات پشتیبانی تلفنی 24 ساعته دسترسی دارند که اگر مشکلی برای شما پیش آمد برطرف کنند. در این موارد شما مجبور هستید که منتظر بمانید ما در این مورد دسترسی چون وضعیت فوری به شما می دهند تا بهتر مشکل شما رو موشکافی و برطرف کنند.

سایت OVH مشتری را یک شخص متخصص می داند به همین دلیل به شما آزادی کامل می دهد که سرورهای اختصاصی فرانسه را مطابق با نیاز خود و بدون دخالت شرکت به اجرا در بیاورید. با خرید از سایت OVH شما می توانید وضعیت مرکز داده را بررسی کنید و تست سخت افزاری انجام دهید.

ویژگی های برنامه میزبانی وب او وی اچ

کاربران با توجه به طرحی که انتخاب می کنند به تعدادی ویژگی های دسترسی پیدا میکنند که عملکرد سایت را بهتر و اجرای سایت را راحت تر می کند. این ویژگی ها عبارتند از:
• کنترل پنل کاملا سفارشی
• میزبانی از طریق ایمیل
• پشتیبانی تلفنی 24 ساعته و رایگان در 7 روز هفته
• ضد DDoS برای امنیت

• قرارداد سرویس (SLA) جهت درخواست اعتبار خرابی خدمات

آیا میزبانی OVH انتخاب مناسبی برای شما است؟

سایت OVH مثل هر شرکت دیگر، هم مشتریان راضی و هم ناراضی دارد. بیشترین نارضایتی مربوط به کندی زمان پاسخگویی به مشتریان است. اما با وجود این نارضایتی گزینه مناسبی برای کسب و کار شما است.
زیرا سیستم آن به راحتی قابل گسترش است، به همین دلیل شما می توانید به راحتی و بر حسب نیاز شرکت خود خدمات لازمه را اضافه کنید. اگر شما شخص تازه کاری هستید که یک پروژه جدید و کوچک را شروع کرده اید، قطعا این میزبانی وب بهترین انتخاب برای پروژه جدید شما می باشد.

مزایای میزبانی OVH

بهترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و سرور در اروپا
بیش از ۱۸ میلیون میزبانی سایت در سال ۲۰۱۲
تقریبا ۱۸۰ هزار سرور تا ۲۰۱۴
ثبت تقریبا ۲.۹ میلیون دامنه تا سال ۲۰۱۲
نگهداری ایمن از اطلاعات کاربران حدود ۱۵ سال گذشته
بسته های مقرون به صرفه هاست

کلام پایانی

OVHcloud یک ارائه دهنده خدمات ابری فرانسوی است که طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد، از جمله هاست اشتراکی، سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی، ذخیره سازی ابری، شبکه و راه حل های پایگاه داده. لطفا پینهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؟

1.درگاه های پرداخت شرکت OVHcloud چیست؟

برای خرید از OVHcloud می‌توانید از ویزا کارت استفاده کنید و یا از حساب‌های بین‌المللی مثل پی‌پال.

2.OVH از نظر امنیتی چگونه است؟

OVH به دلیل شناسایی اسپم‌ها، دارا بودن ابزارها و تکنولوژی‌های شناسای بدافزارها و استفاده از فایروال از امنیت بسیار بالایی برخودار است.

3.آیا OVH حفاظت DDOSرا ارائه می دهد؟

بله OVH دیتاسنترهای خود را به Anti DDOS سخت‌افزاری مجهز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مرتبط

پشتیبانی 24 ساعته برترپرداخت!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است،