خرید از سایت cloudzy امروزه طرفداران زیادی دارد. در دنیای امروز تمام کسب و کارها دغدغه نگهداری تمام اطلاعات خود را دارند. اگر تمام اطلاعات شرکت یا حتی قسمتی از این اطلاعات پاک شود، خسارات جبران ناپذیری به شرکت وارد می شود. برای نگهداری این اطلاعات نیاز به تیم IT، زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری است که برای هر شرکتی هزینه بالایی دارد. به همین دلیل برای نگهداری اطلاعات خود نیازبه دیتا سنتر دارید. در این صورت یکی از بهترین دیتاسنترهایی که به شما پیشنهاد می‌شود کلودزی می‌باشد. اگر مایل هستید که بدانید دیتاسنتر کلودزی چیست و  چه خدماتی را به کاربر ارائه می‌دهد و چه ویژگی‌هایی دارد، تا انتهای این بلاگ در مگاکیف با ما همراه باشید.

cloudzy چیست؟

Cloudzy شرکت سرور خصوصی است که در سال 2008 تاسیس شده است. که بیش از 12000 کاربر دارد. این شرکت فناوری در نیویورک و در بروکلین  مستقر است که درزمینه VPS و خدمات ابری متخصص است.

خرید از سایت cloudzy

 

شرکت cloudzy شرکتی است که خدمات سرور و میزبانی به مشتریان ارائه می‌ دهند. سرورهای این شرکت از کیفیت پورت بالایی برخوردار هستند. خدمات این شرکت متنوع است و برای مدیریت سرورها و راه اندازی سرور اختصاصی انتخاب خیلی مناسبی است.

وب سایت Cloudzy یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی میزبانی VPS است که وظیفه آن، پلتفرم های VPS فارکس را برای کاربران قابل دسترس و مقرون به صرفه تر می کند.

 cloudzy و فارکس:

Cloudzy دو برنامه برای معاملات فارکس دارد. به صرفه ترین طرح cloudzy، طرح VPS فارکس اقتصادی است که در ماه  7.95 دلار قیمت دارد. اما بهترین طرح VPS از نظر ارزش، طرح 29.95 دلاری در ماه است  که شامل مزایای بیشتری است. نکان مثبت این سرویس نصب رایگان، دسترسی کامل ادمین، هاست قابل اعتماد و ۵ برابر سریعتر، رم ۲ گیگابایتی که مقرون به صرفه است.

خدمات سایت cloudzy

اگر قصد خرید از کلودزی را دارید، باید با خدمات متنوع این سایت آشنا شوید. سایت cloudzy دارای خدمات متنوعی است که شامل موارد زیر است:

  • سرور اختصاصی (Dedicated Server) مثل Haswell، Skylake, PX
  • سرور اشتراکی
  • سرور ابری  (Cloud)
  • مدیریت سرورها (MANAGED SERVERS)
  • سرور مجازی VPS
  • ثبت دامنه (Dodiv)
  • فضای ذخیره سازی
  • گواهی SSL
  • کولوکیشن (Colocation)
  • هارد دیسک مجازی

مزایای خرید از سایت cloudzy

  • سایت کلودزی دارای پنل مدیریتی کاملی است
  • استفاده از سرورهای ابری (کلود) کلودزی به ‌صورت ساعتی و ماهانه
  • تغییر و تحویل آنی سرورهای ابری
  • بدون هزینه راه اندازی اولیه
  • استفاده از سرورهای اختصاصی کلودزی تا یک هفته به‌ صورت تست
  • مدت زمان تحویل سرورهای اختصاصی به کاربرتقریباً ۶ ساعت. البته اگر نیاز سخت افزاری خاصی نباشد.
  • تغییر سخت افزار سرورهای ابری در هر زمان از طریق پنل کاربری. تنها هزینه مدت زمانی که سرور خود را ارتقا دادید پرداخت می کنید.
  • انتخاب از طرح های مختلف هاستینگ
  • پیکربندی کامل تر و ساختار یافته تر به ارائه دهندگان میزبانی فارکس VPS

Delete-PayPal-account-cover

ویژگی‌های سایت cloudzy

قیمت مناسب سرور کلودزی

خرید مستقیم از سایت کلودزی از نظر قیمت، مقرون به صرفه است، به دلیل قیمت ارز در کشور خرید از سایت کلودزی قیمت مناسبی دارد. خدمات این شرکت در برابر شرکت های هم ردیف خود از قیمت مناسب تری برخوردار است.

 امنیت سرورها

تمامی خدمات کلودزی با گواهی SSL عرضه می‌شوند به همین خاطر این شرکت امنیت خدمات هاستینگ و سرور ها را تضمین می کند.

 سرعت بسیار بالا

از مهم ترین ویژگی که این سایت را برای کاربران خاص و محبوب کرده است، سرعت بالای بارگزاری داده ها و اطلاعات است.

پشتیبانی 24 ساعته از کاربران

مرکز پشتیبانی کلودزی از طرق ایمیل، تلفن و تماس زنده مسائل مربوط به مشتریان را پیگیری و حل می کنند. پیگیری مشتریان توسط تکنسین های حرفه ای و 24 ساعته انجام می شود.

خرید هاست و دامنه از سایت cloudzy

برای خرید از cloudzy (خرید از کلودزی) حتما باید یک حساب وریفای شده در این وب سایت داشته باشید. توجه داشته باشید که این اکانت وریفای شده cloudzy نیاز به آپلود مدرک هویتی چون پاسپورت دارد. زمانی که اکانت شما تایید شد و وریفای شد شما می‌توانید نسبت به خرید از کلودزی اقدام کنید. برای خرید سرور کلودزی و هر خدمات و محصول دیگر از این سایت نیازبه یک حساب پی پال و یک کارت اعتباری دارید که شما می‌توانید از خدمات حساب پی پال، کارت اعتباری و یا خدمات خرید هاست خارجی از وب‌ سایت مگاکیف برای خرید از کلودزی استفاده کنید.

کدام طرح کلودزی را انتخاب کنیم؟

توصیه ما به شما این است که حتما با طرح ارزان قیمت شروع کنید. زیرا شما می توانید بعدا طرح خود را تغییر و ارتقا بدهید. خود cloudzy شما را برای انتقال به یک طرح گران تر کمک می کند.

تا وقتی که نیاز به طرح گران تری ندارید نیاز به ارتقا طرح را ندارید و نباید پول بیشتری پرداخت کنید. ممکن است نیاز های شما متفاوت باشد حتما قبلا از خرید طرح با شخصی که در زمینه هاستینگ تخصص دارد مشورت کنید.

چگونه از خدمات سایت کلودزی استفاده کنیم؟

برای خرید مستقیم و استفاده از خدمات سایت کلودزی روش های متفاوتی است.  از ویژگی‌های فوق العاده  خدمات کلودزی هزینه ارائه خدمات پایین و موقعیت جغرافیای مناسب است که می‌توانید از طریق روش‌های زیر تهیه کنید:

خرید مستقیم از سایت کلودزی

در این روش خرید، اول نسبت به افتتاح حساب سایت کلودزی اقدام کنید. بعد از افتتاح حساب، مراحل انتخاب نوع خدمات مد نظر شما و پرداخت آنلاین را طی کنید. این روش را به کاربرانی پیشنهاد می‌ دهیم که خودشان حساب خارجی دارند و با پرداخت یورویی و دلاری با هیچ مشکلی مواجه نیستند.

شرکت کلودزی برای ارائه خدمات به مشتریان اطلاعات و مدارک هویتی آنها را دریافت می‌کند، با توجه به اینکه کشور ما در تحریم به سر می‌برد، امکان احراز هویت و خرید حساب وریفای شده هتزنر وجود ندارد، در نتیجه کاربران داخلی باید از طریق سایت‌های آنلاین نسبت به خرید از سایت هتزنر اقدام کنند.

 خرید ارزی از طریق سایت مگاکیف

در مورد کاربران ایرانی داخل کشور که امکان پرداخت مستقیم دلاری یا یورویی ندارد، پرداخت دلاری از طریق سایت مگاکیف بهترین راهکار است. برای این کار اول باید وارد قسمت ثبت نام شوید و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس باید درخواست خرید از سایت cloudzy خود را ثبت کنید تا پرداخت فاکتور سایت cloudzy شما انجام شود.

پرداخت سایت cloudzy با ارز دیجیتال

کلودزی برای اولین باری که اعلام کرد با استفاده از ارز دیجیتال امکان خرید از سایت کلودزی را دارند. تعدادی زیادی از افراد طرفدار کریپتو یا مخالف کریپتو در بین کاربران بود.

در اصل کلودزی قصد آزمایش این درگاه را داشت. بعد از مدتی اعلام کرد راه حل پرداخت cloudzy با ارز دیجیتال، با وجود تمام مشکلات، تنها چیزی بوده که آنها به آن امید داشتند.

در دو ماه اول از اجرای این طرح ، شرکت کلودزی شاهد عضویت تعداد زیادی مشتریان VPC از کشورهای مختلفی بودند که هیچ نمایندگی در آن کشور نداشتند. همه این مشتریان از ارزهای دیجیتال جهت پرداخت استفاده می کردند.

این اتفاق نشان دهنده این موضوع بوده که درخواست برای خدمات Cloudzy در این کشورها وجود داشته و تنها با اجرای این نوع درگاه کاربران موفق به دریافت خدمات VPS خود شدند.

کلام پایانی

در دنیای امروز تمامی کسب و کارها دغدغه نگهداری اطلاعات خود را دارند و همچنین داشتن یک تیم IT برای یک شرک هزینه بر است اما راه های جایگزینی مثل دیتاسنترها وجود دارند. در مطلب بالا به صورت کامل برای شما از ویژگی ها چگونگی کارکرد آن توضیح داده‌ایم. لطفا پس از خواندن این مطلب نظر خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید و در صورت داشتن سوال آن را با پشتیبان سایت مطرح کنید.

سوالات متداول؟

1.چه خدماتی را می توان از سایت Cloudzy خریداری کرد؟

  • سرور مجازی (VPS)
  • سرور اختصاصی
  • پایگاه داده
  • میزبانی وب

2.چگونه می توان از Cloudzy خرید کرد؟

برای خرید از Cloudzy، باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید از وب سایت Cloudzy برای مرور محصولات و خدمات آنها استفاده کنید. هنگامی که محصول یا خدماتی را که می خواهید خریداری کنید پیدا کردید، می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس پرداخت خود را انجام دهید.

3.آیا Cloudzy ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد؟

بله، Cloudzy ضمانت بازگشت وجه 7 روزه را برای همه خدمات خود ارائه می دهد. اگر از خدمات خود ناراضی هستید، می توانید ظرف 7 روز پس از خرید برای بازپرداخت کامل پول خود درخواست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مرتبط

پشتیبانی 24 ساعته برترپرداخت!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است،